(I) Ove godine poklone kupujem online

Poklone

Da li pripadate grupi kupaca, koji poklone kupuju u poslednji čas, ili više volite da to isplanirate na vreme?

Bilo kako bilo, kako bi vama bilo lakše da se odlučite za prodavnicu u kojoj ćete pazariti ili za tip poklona koji ćete kupiti, vlasnici istih to moraju planirati mnogo ranije.

Prema analizi koju je nedavno objavila kompanija Google, preko 60% kupaca ove godine će svoju kupovinu započeti ranije u poređenju sa prošlom godinom.

Potrudite se da:

  • izdvojite artikle;
  • olakšate kupovinu;
  • unapredite korisničko iskustvo;
  • uštedite vreme i novac kupcima;
  • obezbedite nove funkcionalnosti i načine plaćanja;
  • uklonite iz ponude sve artikle koje nemate na stanju.

Izdvajamo vam nekoliko predloga koja imaju za cilj da povećaju konverziju i korisničko iskustvo svakog posetioca i kupca.

Landing stranica

Ukoliko već niste, predlažem da kreirate posebnu landing stranicu za novogodišnju kampanju za poklone. Na istoj, pored artikala koji su najatraktivniji za darovanje, predlažemo da iste grupišete i prema ciljnoj grupi (muški pol, ženski pol ili deca) i/ili *kategoriji proizvoda (*u zavisnosti od vaše delatnosti).

To se naravno uvek može i ukrstiti, ukoliko želite dodatno da istaknete i izdvojite npr. određeni tip artikala samo za žensku populaciju.

Idealan scenario je kada imate predefinisane pakete proizvoda za muškarce ili žene, pa da ih možete staviti u prvi plan “Za nju” i “Za njega”, pa zatim istim targetirati potencijalne kupce. Testirajte.

Ideje

Prednost i lepota praznika je što nema granica. Potrudite se da osvojite i iznenadite kupce, bilo da je to proizvodima ili načinom predstavljanja istih.

Uz odlične fotografije, pružite kupcima ideje kako da upare određene odevne predmete koje prodajete. Ovaj način komunikacije daje odlične rezultate u prodaji, kao i u podizanju broja poručenih artikala.

Upselling

Kada smo to već spomenuli, red je i da obrazložimo 🙂 Naime, da li ste znali da davanje predloga kupcima, može takođe pomoći i u upselling-u. Kupci danas sve više žele da vide proizvod u primeni, “life-style” fotografije sve češće zamenjuju studijske fotografije pojedinačnog artikla.

Npr. kombinacija odevnih predmeta može kupca na prirodan način navesti da kupi nekoliko artikala, a ne samo jedan, koliko je želeo da kupi.

Izgovori

Nemojte sebi da dozvolite da vam najaktivniji i najunosniji deo sezone prođe u izgovorima.

Pravite rokade, logističke izmene, pa i greške, ali ne posustajte. Izvucite nauk i idemo dalje. Svaka naredna kampanja i/ili projekat će biti uspešniji.

Ciljevi

Pored primarnog cilja prodaje, iskoristite ovaj period godine da, sa odličnim proizvodima i cenama, dobijete i nove kupce. Ovo je idealan period godine za to.

Zaključak

Ukoliko ste prodavac, nadam se da spremno dočekujete novogodišnje pomotivne akcije i predstojeće rasprodaje.

Sa druge strane, ako ste kupac, uveliko je vreme da počnete razmatrati poklone, a pored sve rigoroznijih mera koje su nas zadesile, ukoliko to do sada niste uradili – uradite što pre.

Ostanite zdravi!