Pre 6 godina nastao je Ecommerce magazin.
Za to vreme, objavio sam preko 200 autorskih tekstova, a za nekoga ko je duži niz godina kategorički odbijao da piše, ovo je, može se neskromno reći, ogroman uspeh.
Igrom slučaja, projekat “Ecommerce magazin” je nastao 1. aprila 2018. godine upravo na svetski dan šale, a s obzirom da nas je edukacija (d)ovde dovela, današnji rođendanski “post” će biti u edukativno-rođendanskom maniru.
Kao i svaki ecommerce menadžer, analizirajući posećenost sajta, mislim da ću u narednom periodu biti još dosadniji, ali u pozitivnom smislu. Svi smo svesni činjenice da živimo u vremenu kada smo bukvalno preplavljeni količinom informacija, pa iako svi nastojimo da filtriramo iste, to u velikoj meri ne uspevamo. Svakako nam neću olakšati u količinskom smilu, ali nadam se da hoću kvalitetom.
Od sutra, pokrećemo “100 dana učenja” izazov kreiran za sve nas koji “nemamo vremena” upravo sa ciljem da svaki dan, odvojimo 5-10 minuta svog vremena i pročitamo nešto novo, nešto drugačije ili čak nešto što znamo ali iz drugačijeg ugla.
Edukacija nikad ne spava
Edukacija nas je zaista (d)ovde dovela. Šalu na stranu, ali sajt je i nastao iz tog razloga. Lična edukacija, ali i edukacija vašeg tima i zaposlenih veoma je bitna.
Kreiranjem magazina koji se bavi isključivo elektronskom trgovinom u Srbiji i regionu je imalo za cilj da predstavi rešenja na stručne teme i zahteve tržišta, koji su provereno dali razultate, ali i da pratimo šta se to radi i implementira na razvijenim tržištima svuda u svetu.
Za nijansu ćemo promeniti sadržaj, drugim rečima ćemo ga dodatno obogatiti, a siguran sam da će podići i kvalitet tekstova.
Ecommerce za početnike
Serijal “E-Commerce za početnike” i dalje privlači najviše pažnje, pa ćemo stim u vezi posvetiti dodatno vreme ovih tekstovima. Isti su namenjeni svima vama, koji želite da naučite neke od osnovnih stvari, koje će vam koristiti u vašem ecommerce razvoju, kao i za one koji žele da zastanu i obnove svoje znanje.
Do sada sam objavio 37 edukativnih tekstova u ovoj kategoriji, ali treba da znate da je to najčitanija kategorija tekstova. To nam govori da je veliki broj novih ljudi zainteresovan da uči i, potencijalno u bliskoj budućnosti, bavi se upravo internet trgovinom.
Samo napred, a mi smo tu da učimo i obnavljamo gradivo zajedno!
E-Commere Akademija by ECS
Za sve vas koji želite edukaciju ili iskustvo više, predlažem vam E-Commerce Akademiju u organizaciji E-Commerce Asocijacije Srbije.
Ne propustite priliku da budete deo programa, koji obuhvata više od 24 sata materijala edukativnih predavanja, 20 različitih predavača i 6 sati online konsultacija.
Do ovog trenutka, preko 300 kompanija je uključeno u redovnu edukaciju E-Commerce Akademije sa više od 1.000 polaznika.
A uskoro očekujemo nova predavanja, predavače i evente u sklopu ovog dešavanja.
Ecommerce magazin u brojevima
Broj poseta
U poređenju sa 2022. godinom, broj poseta u 2023. godini se uvećala za 137%.
Broj tekstova
U protekloj godini smo objavili 37 tekstova, a u trenutku kada pišemo ovaj tekst objavljeno je 222 teksova.
Broj preuzimanja Kalendara
E-Commerce Kalendar je preuzet više od 10.000 puta! Hvala na ukazanom poverenju!
Najnovije izdanje za 2024. godinu možete da preuzmete ovde.
Prosečno vreme zadržavanja
Uvećanje prosečnog vremena zadržavanja od 52% dosta govori o aktuelnosti tema, ali i kvalitetu sadržaja.
Broj zemalja odakle dolaze posete
Nastavlja se odlična poseta iz regiona, hvala na podršci i praćenju. Najviše poseta dobijamo iz Zagreba, Podgorice, Banja Luke, Sarajeva i Skoplja. Sajt su u 2023. godini posetili ljudi iz 60+ zemalja.
Pol
Prema alatu Google Analytics, 57% naših čitalaca su žene.
Starost posetilaca
45% naših čitalaca su osobe između 25 i 35 godina starosti.
Mobile vs. Desktop
60% posetilaca nas čita putem mobilnog uređaja.
Zaključak
Uvek ću nastojati da vam kroz tekstove proširim vidike, da steknete hrabrost da testirate više pristupa, ali i da odvojite vreme za analizu. Bez iste, testiranje gubi smisao.
Alati i funkcionalnosti istih mogu da se nauče, naravno ukoliko to želite, ali način razmišljanja je veoma bitan faktor u ovom poslu, kao i za samo napredovanje u istom.
I za kraj, naravno, brojevi. Prepustite odluke brojevima i smanjićete verovatnoću pojave greške. Ovo važi za sve, bilo da pričamo o rezultatima marketing aktivnosti ili rezultatima redizajna posebne funkcionalnosti sajta.
Hvala vam na ukazanom poverenju. Hvala na svakoj poseti, deljenju, komentaru, sugestiji i kritici, uz pomoć kojih ćemo samo biti još bolji.
Srećan vam svetski dan šale 😉