Obradujte kupce za vreme praznika!

61% kupaca nema ništa protiv da tokom praznične sezone 2018. godine kupovinu obavi u novim prodavnicama, dok je u sezoni 2017. godine njih 46% imalo identično mišljenje – Izvor: Google/Ipsos

Vreme praznika je idealan trenutak da ulepšate kraj godine Vašim kupcima i da ih obradujete.

Pomenuto iznenađenje nosi mnogo više prednosti nego što se čini u prvi mah, ali na ovaj način se kreiraju i stvaraju lojalni kupci. To može biti bilo koja vrsta benefita, koji će kupci rešiti neki problem ili olakšati kupovinu.

Pored reklame i “jačine” brenda, veoma važna je i ponuda, kao i na koji način je ona predstavljena. Učinite sve što je u vašoj moći da se kupovina u vašoj prodavnici isplati kupcu, u svakom smislu te reči.

Izdvajamo novine koje možete da unesete u Vašu prodavnicu za vreme novogodišnjih praznika.

Rešite im problem, ispoštujte, uštedite vreme, odaberite poklone, isporučite na vreme, preuzmite brigu na sebe  i sebi ste obezbedili lojalne kupce.

Specijalno novogodišnje pakovanje

Potrudite se da kupcima u toku praznične sezone ponudite i novogodišnje pakovanje i ukrašavanje.

Nije nužno da usluga bude gratis, ali bi svakako bio veliki plus. Ovde se radi o velikoj uštedi vremena za svakog pojedinačnog kupca, jer kod vas kupuje gotov poklon.

Selekcija ponude = Ušteda vremena

Predlažemo vam da najprodavanije i najatraktivnije artikle iz vašeg asortimana podelite u grupe “Za nju”, “Za njega”, “Za decu”, “Za bake i deke”…

Na ovaj način kupcu dodatno štedite vreme i unapređujete korisničko iskustvo. Potencijalni kupac će se mnogo lakše snaći, a samim tim veća verovatnoća je da će kupiti kod vas.

Poklon uz (svaku) kupovinu

Danas je veoma teško razlikovati se, a kompanije se utrkuju na razne načine da privuku pažnju kupcima.

Gratis ili poklon uz kupovinu predstavlja stari, ali oprobani i veoma dobro utemeljeni način kreiranja lojalnih kupaca. Poklon se može ogledati u dodatnom, ali srodnom artiklu.

Brza isporuka

Blagovremena i brza isporuka je izuzetno važan deo online prodaje. Ovo je možda prava prilika da se testira dostava u istom danu.

Pored toga, ona predstavlja prvi direktan kontakt sa kupcem, koji čini veliki deo utiska.

Segmentirajte kupce

Slanje kupcima prave ponude takođe ima efekat uštede vremena i unapređenja korisničkog iskustva.

Kompanija Google je pre nekoliko nedelja objavila svoje istraživanje o ponašanju kupaca i iste podelila u čeriti grupe: stalni kupci, kupci koji kupuju pre početka prazničnih gužvi, kupci koji tragaju za akcijama i kupci koji kupuju u poslednjem trenutku.

Nakon ovakvih analiza i segmentacija, znaćete koje ponude je potrebno da šaljete kojoj grupi kupaca, kroz koji kanal komunikacije da ih kontaktirate, kao i u kom trenutku da koristite benefite.

Mišljenje autora

Pronađite svoje prednosti u odnosu na konkurenciju, pratite želje svojih kupaca, kao i dešavanja na tržištu i potrudite se da uvek pružite više.

Stvaranje lojalnih kupaca nije lako, potrebno je vreme i kontinuitet unapređenja korisničkog iskustva. Takođe, to je proces koji firmu može, ne samo da održi već i unapredi u mnogim segmentima poslovanja.

Da li ste vi priremili Vašim kupcima neko novogodišnje iznenađenje?