Krsne slave kao teme prodajnih kampanja

krsna slava

Pored redovnih kampanja koje imamo svake nedelje ili vikenda, postoje i one posebne koje su aktuelne određenih datuma tokom godine.

S obzirom da smo u Q4 i jednom od najpogodnijih perioda godine za organizovanje prodajnih kampanja, nemojte da propustite ovaj period godine i ostanete nemi i za drugačije tematske akcije, sa ciljem da unapredite rezultate.

Pored svega navedenog, postoje datumi koji su jednom delu privrede “nevidljivi”, a mogu biti jedan ozbiljan izvor prihoda, ali i akvizicije novih kupaca.

Pomenuti datumi predstavljaju odličan način za one koji se bave određenim delatnostima da skrenu pažnju na sebe. Datumi koje pominjemo su krsne slave, a u ovom tekstu ćemo razmotriti ulogu i udeo istih u marketing kampanjama.

 

Krsne slave kao prodajni “mamac”

Krsne slave su veoma posebni praznici i predstavljaju jedinstvene prodajne datume koje ne može svaka delatnost da iskoristi.

Verujem da ste već primetili reklame za markete, brendove i/ili proizvode koje ciljaju ove praznike i koje imaju interesa, ali i mogućnosti, da se uključe u ovakve kampanje.

 

Oglašavanje, način i oprez

U nastavku možete videti listu krsnih slava u Srbiji, koje proslavlja veliki broj ljudi. Ista ima za cilj da vam istakne neke od ovih posebnih datuma, a koje, u zavisnosti od vaše delatnosti, možete da iskoristite za promociju proizvoda.

To zahteva i dodatan oprez prilikom kreiranja oglasnih kampanja, bilo da su online ili offline. Današnji online alati nam daju mogućnost da targetiramo, ali smo mi ti koji moramo oglas da prilagodimo prilici i budemo oprezni u vezi toga.

 

Lista krsnih pravoslavnih slava u Srbiji

U nastavku možete videti listu pravoslavnih krsnih slava.

Januar

  • 9. Stevandan
  • 14. Vasiljevdan
  • 19. Bogojavljenje
  • 20. Jovanjdan
  • 27. Sveti Sava — Savindan

Februar

  • 14. Trifundan
  • 15. Sretenje Gospodnje

Mart

  • 22. Mladenci

Maj

  • 6. Đurđevdan
  • 22. Letnji Sveti Nikola

Jun

  • 28. Vidovdan

Jul

  • 7. Ivanjdan
  • 12. Petrovdan

Avgust

  • 2. Ilindan
  • 15. Letnji Sveti Stefan
  • 19. Preobraženje Gospodnje
  • 28. Velika Gospojina

Septembar

  • 21. Mala Gospojina
  • 27. Krstovdan

Oktobar

  • 12. Miholjdan
  • 27. Sveta Petka
  • 31. Sveti LukaLukindan

Novembar

  • 1. Sveti Prohor Pčinjski
  • 8. Sveti DimitrijeMitrovdan
  • 16. Đurđic
  • 21. Aranđelovdan 

Decembar

  • 9. Alempijevdan
  • 19. Nikoljdan

Pokretni praznici

  • Lazareva subota
  • Spasovdan

 

Ecommerce virtuelni asistent

Ko će sve ove datume da zapamti?

Zamislite da postoji servis, koji vas svakog dana, nedelje i meseca tokom čitave godine obaveštava o važnim prodajnim datumima? Da li vam to zvuči interesantno?

Predstavljamo vam servis EVA – Ecommerce Virtuelni Asistent, koji će upravo to za vas raditi tokom cele godine.

Preko 100 datuma koje možete iskoristiti za prodajne kampanje sa ciljem da iznenadite svoje kupce!

Više informacija pročitajte OVDE.

 

Zaključak

Činjenica je da ove konkretne kampanje nisu za svaku delatnost, ali ni za brend ili proizvod, ali nemojte sebi da dozvolite da periodično ne sprovodite ovakve ili slične akcije. Iskoristite praznike i/ili važne datume da kreirate posebno korisničko iskustvo za vaše stalne kupce, ali i da iste upotrebite da privučete nove potencijalne lidove (*eng. Lead) i kupce.

Testirajte vaše kupce, zainteresujte ih temom, ne mora uvek tema da bude popust. Nije cilj svake akcije da omogući popust, ali jeste cilj da zainteresuje i privuče kupce drugačijim pristupom, ponudom i proizvodima.

I da, ukoliko uskoro slavite, Srećna slava i rado ćemo se odazvati pozivu 😉