Ecommerce Asocijacija Srbije predstavila je prvo nacionalno istraživanje tržišta elektronske trgovine u Republici Srbiji, koje donosi jedinstven i sveobuhvatan uvid u stanje i pravce razvoja domaćeg e-commerce tržišta. Izveštaj je objavljen na preko 140 strana, a u njegovoj pripremi učestvovali su ključni akteri iz institucija, privatnog sektora i same e-commerce zajednice.
Izveštaj je rezultat višemesečnog rada i saradnje sa:
- Narodnom bankom Srbije (NBS),
- Republičkim zavodom za statistiku,
- RATEL-om,
- Privrednom komorom Srbije,
- kompanijama Visa i Mastercard,
kao i brojnim internet prodavnicama i internet kupcima koji su uzeli aktivno učešće kroz anketiranje i direktne uvide iz prakse.
„Ovo istraživanje predstavlja važan korak ka boljem razumevanju tržišta elektronske trgovine u Srbiji. Zahvalni smo svima koji su doprineli njegovoj realizaciji – od vodećih institucija koje su podelile ključne podatke i ekspertizu, do vlasnika internet prodavnica i online kupaca koji su svojim iskustvom i uvidima obogatili rezultate. Verujemo da će ovaj izveštaj postati osnova za bolje planiranje, regulativu i podršku daljem rastu digitalne trgovine u zemlji”, izjavio je Ivan Tanasković, izvršni direktor Ecommerce Asocijacije Srbije.
Kompletan izveštaj dostupan je javnosti na sajtu Asocijacije:
👉 ecommserbia.org/istrazivanje-trzista