Danas je zasigurno neisplativo da razvijamo pojedine alate sami. Sada imamo ponudu da kupimo ili iznajmimo (sistem mesečne pretplate) ogroman broj alata koji mogu da nas ubrzaju i unaprede.
Veoma je moguće da do sada niste pomislili koliko jedna, uslovno rečeno, mala opcija može da olakša podršku, ali i prodaju kog malih i velikih online prodavnica.
Sada već standardna opcija, skoro pa svakog e-commerce web sajta je Live Chat Support.
Prednosti
- Unapređenje efektivnosti zaposlenih u Korisničkom servisu
Svaki od zaposlenih može “servisirati” 3-5 korisnika odjednom, što telefonskom linijom nije moguće. Pored toga, u trenutku kada se korisnik javi podršci, agent vidi šta korisnik trenutno gleda (na kojim stranicama se nalazi i šta je sve video u toj sesiji) i može se veoma brzo upoznati sa aktuelnom akcijom, proizvodom ili uslugom, za koju je potencijalni kupac zainteresovan. - Brzina podrške
Većina korisnika koja koristi ovaj tip usluge/opcije ima aktivan problem koji zahteva pomoć što pre, a ona je tu na klik “daleko”. - Zadovoljstvo posetilaca, korisnika i kupaca
Činjenica je da ljudi retko kada praktikuju da pozovu podršku, dok je sa Chat opcijom sasvim drugi slučaj. Dobijate priliku da steknete verne korisnike i dugoročne kupce, iskoristite je! - Jednostavna instalacija i korišćenje
Instalacija LiveChat alata je veoma jednostavna, a sastoji se od implementacije jednog code-a na sajt i podešavanje naloga prema Vašim željama i radnom vremenu 🙂 - Snimanje svih korisničkih upita/tiketa (ticketing)
Još jedan deo, koji je na neki način spojen sa ticketing servisom, a predstavlja detalj da se svi upiti na Chat-u ili kroz Email support mogu snimati kroz ticketing servis, pa smim tim imate detaljnu statistika svih upita po pojedinačnom korisniku. - Povoljan (u nekim slučajevima i besplatan)
Alat je jeftin i plaća se na mesečnom nivou, a sada postoje i besplatne verzije istog.
Cena:
U većini slučajeva se formira prema broju aktivnih agenata korisničke službe, znači broj osoba koji u isto vreme može “pričati” sa korisnicima. Ono što je veoma važno istaći jeste da danas imate Chat alate koji za 1 agenta korisničke podrške daju svoj servis potpuno besplatno. Plaćate tek ukoliko želite da dvoje ili više vaših kolega mogu u isto vreme Chatovati sa korisnicima.
Instalacija
Veoma jednostavna (nekoliko koraka u većini slučajeva – razlikuje se od alata do alata).
Izdvajamo:
LiveChat
– Chat
– Ticketing
– Prilagođavanje Chat box-a
– 30 dana free usluge
– Cena:
od 16$ mesečno po operateru – godišnje plaćanje
od 19$ mesečno po operateru – mesečno plaćanje
Više informacija:
www.livechatinc.com
KAYAKO
– Chat
– Ticketing
– Prilagođavanje Chat box-a
– 14 dana free usluge
– Cena: od 15$ po operateru
Više informacija:
www.kayako.com
HELP SCOUT
– Chat
– Ticketing
– Prilagođavanje Chat box-a
– 15 dana free usluge
– Cena: od 15$ mesečno po operateru – godišnje plaćanje
od 20$ mesečno po operateru – mesečno plaćanje
Više informacija:
www.helpscout.net
OLARK
– Chat
– Pre-chat ankete
– Automatske poruke
– 14 dana free usluge
– Cena: od 15$ mesečno po operateru – godišnje plaćanje
od 17$ mesečno po operateru – mesečno plaćanje
Više informacija:
www.olark.com
LIVE PERSON
– Chat
– Pre-chat ankete
– Automatske poruke
– 14 dana free usluge
– Cena: od 15$ mesečno po operateru – godišnje plaćanje
od 17$ mesečno po operateru – mesečno plaćanje
Više informacija:
www.liveperson.com
PURE CHAT
– Chat
– Prilagođavanje Chat box-a
– SMS notifikacije
– Analitika realtime
– BESPLATNO 3 agenta – jedan sajt!
– Cena: od 79$ mesečno – godišnje plaćanje
od 99$ mesečno – mesečno plaćanje
Više informacija:
www.purechat.com
CLICK DESK
– Chat
– Prilagođavanje Chat box-a
– Besplatan nalog: Da, sa ograni;enjima
– Cena – Lite paket:
od 13$ mesečno po operateru – godišnje plaćanje
od 15$ mesečno po operateru – mesečno plaćanje
Više informacija:
www.clickdesk.com
ZENDESK CHAT
– Chat
– Ticketing
– Prilagođavanje Chat box-a
– 30 dana free usluge
– Web SDK
– Cena: od 14$ mesečno po operateru – godišnje plaćanje
od 19$ mesečno po operateru – mesečno plaćanje
Više informacija:
www.zopim.com
INTERCOM
– Chat
– Ticketing
– Artikli
– 30 dana free usluge
– Cena: od 19$ po operateru
*Napomena: U pitanju je obimniji alat koji svakako zaslužuje pažnju.
Više informacija:
www.intercom.com
COMM100
– Chat
– Slanje/upload slika
– Prilagođavanje Chat box-a
– Web & mobile app for agents
– Cena: od 29$ mesečno po operateru
Više informacija:
www.comm100.com
LIVE HELP NOW
– Chat
– SMS Chat
– Prilagođavanje Chat box-a
– Chat ankete
– Cena:
od 19$ mesečno po operateru – godišnje plaćanje
od 21$ mesečno po operateru – mesečno plaćanje
Više informacija:
www.livehelpnow.net
JIVO CHAT
– Chat
– Ticketing
– Prilagođavanje Chat box-a
– 14 dana free usluge
– Cena: od 10$ po operateru/godišnja cena
od 15$ po operateru/mesečna cena
Više informacija:
www.jivochat.com
Sada čak i nemate razloga da ne probate 😀
P.S. Mane nisam zaboravio da stavim na listu, mana nema 😉