(U)Potreba LiveChat-a u Internet prodaji

Danas je zasigurno neisplativo da razvijamo pojedine alate sami. Sada imamo ponudu da kupimo ili iznajmimo (sistem mesečne pretplate) ogroman broj alata koji mogu da nas ubrzaju i unaprede.

Veoma je moguće da do sada niste pomislili koliko jedna, uslovno rečeno, mala opcija može da olakša podršku, ali i prodaju kog malih i velikih online prodavnica.

Sada već standardna opcija, skoro pa svakog e-commerce web sajta je Live Chat Support.

Prednosti

  • Unapređenje efektivnosti zaposlenih u Korisničkom servisu
    Svaki od zaposlenih može “servisirati” 3-5 korisnika odjednom, što telefonskom linijom nije moguće. Pored toga, u trenutku kada se korisnik javi podršci, agent vidi šta korisnik trenutno gleda (na kojim stranicama se nalazi i šta je sve video u toj sesiji) i može se veoma brzo upoznati sa aktuelnom akcijom, proizvodom ili uslugom, za koju je potencijalni kupac zainteresovan.
  • Brzina podrške
    Većina korisnika koja koristi ovaj tip usluge/opcije ima aktivan problem koji zahteva pomoć što pre, a ona je tu na klik “daleko”.
  • Zadovoljstvo posetilaca, korisnika i kupaca
    Činjenica je da ljudi retko kada praktikuju da pozovu podršku, dok je sa Chat opcijom sasvim drugi slučaj. Dobijate priliku da steknete verne korisnike i dugoročne kupce, iskoristite je!
  • Jednostavna instalacija i korišćenje
    Instalacija LiveChat alata je veoma jednostavna, a sastoji se od implementacije jednog code-a na sajt i podešavanje naloga prema Vašim željama i radnom vremenu 🙂
  • Snimanje svih korisničkih upita/tiketa (ticketing)
    Još jedan deo, koji je na neki način spojen sa ticketing servisom, a predstavlja detalj da se svi upiti na Chat-u ili kroz Email support mogu snimati kroz ticketing servis, pa smim tim imate detaljnu statistika svih upita po pojedinačnom korisniku.
  • Povoljan (u nekim slučajevima i besplatan)
    Alat je jeftin i plaća se na mesečnom nivou, a sada postoje i besplatne verzije istog.

 

Cena:

U većini slučajeva se formira prema broju aktivnih agenata korisničke službe, znači broj osoba koji u isto vreme može “pričati” sa korisnicima. Ono što je veoma važno istaći jeste da danas imate Chat alate koji za 1 agenta korisničke podrške daju svoj servis potpuno besplatno. Plaćate tek ukoliko želite da dvoje ili više vaših kolega mogu u isto vreme Chatovati sa korisnicima.

 

Instalacija

Veoma jednostavna (nekoliko koraka u većini slučajeva – razlikuje se od alata do alata).

 

Izdvajamo:

LiveChat
– Chat
– Ticketing
– Prilagođavanje Chat box-a
– 30 dana free usluge
– Cena:
od 16$ mesečno po operateru – godišnje plaćanje
od 19$ mesečno po operateru – mesečno plaćanje

Više informacija:
www.livechatinc.com

 

KAYAKO
– Chat
– Ticketing
– Prilagođavanje Chat box-a
– 14 dana free usluge
– Cena: od 15$ po operateru

Više informacija:
www.kayako.com

 

HELP SCOUT
– Chat
– Ticketing
– Prilagođavanje Chat box-a
– 15 dana free usluge
– Cena: od 15$ mesečno po operateru – godišnje plaćanje
od 20$ mesečno po operateru – mesečno plaćanje

Više informacija:
www.helpscout.net

 

OLARK
– Chat
– Pre-chat ankete
– Automatske poruke
– 14 dana free usluge
– Cena: od 15$ mesečno po operateru – godišnje plaćanje
od 17$ mesečno po operateru – mesečno plaćanje

Više informacija:
www.olark.com

 

LIVE PERSON
– Chat
– Pre-chat ankete
– Automatske poruke
– 14 dana free usluge
– Cena: od 15$ mesečno po operateru – godišnje plaćanje
od 17$ mesečno po operateru – mesečno plaćanje

Više informacija:
www.liveperson.com

 

PURE CHAT
– Chat
– Prilagođavanje Chat box-a
– SMS notifikacije
– Analitika realtime
– BESPLATNO 3 agenta – jedan sajt!
– Cena: od 79$ mesečno – godišnje plaćanje
od 99$ mesečno – mesečno plaćanje

Više informacija:
www.purechat.com

 

CLICK DESK
– Chat
– Prilagođavanje Chat box-a
– Besplatan nalog: Da, sa ograni;enjima
– Cena – Lite paket:
od 13$ mesečno po operateru – godišnje plaćanje
od 15$ mesečno po operateru – mesečno plaćanje

Više informacija:
www.clickdesk.com

 

ZENDESK CHAT
– Chat
– Ticketing
– Prilagođavanje Chat box-a
– 30 dana free usluge
– Web SDK
– Cena: od 14$ mesečno po operateru – godišnje plaćanje
od 19$ mesečno po operateru – mesečno plaćanje

Više informacija:
www.zopim.com

 

INTERCOM
– Chat
– Ticketing
– Artikli
– 30 dana free usluge
– Cena: od 19$ po operateru
*Napomena: U pitanju je obimniji alat koji svakako zaslužuje pažnju.

Više informacija:
www.intercom.com

 

COMM100
– Chat
– Slanje/upload slika
– Prilagođavanje Chat box-a
– Web & mobile app for agents
– Cena: od 29$ mesečno po operateru

Više informacija:
www.comm100.com

 

LIVE HELP NOW
– Chat
– SMS Chat
– Prilagođavanje Chat box-a
– Chat ankete
– Cena:
od 19$ mesečno po operateru – godišnje plaćanje
od 21$ mesečno po operateru – mesečno plaćanje

Više informacija:
www.livehelpnow.net

 

JIVO CHAT
– Chat
– Ticketing
– Prilagođavanje Chat box-a
– 14 dana free usluge
– Cena: od 10$ po operateru/godišnja cena
od 15$ po operateru/mesečna cena

Više informacija:
www.jivochat.com

 

Sada čak i nemate razloga da ne probate 😀

P.S. Mane nisam zaboravio da stavim na listu, mana nema 😉