Jedna od standardnih opcija svakog web shopa jeste opcija “Pretraga”.
Navedena opcija nam daje mogućnost da, kao korisnici, veoma jednostavno pronađemo artikal ili tip artikala koji nam je potreban. Postavlja se pitanje da li pomenuta opcija nudi nesto i za vlasnike prodavnica?
Pomenuta opcija nudi direktne i validne informacije u vezi tražnje za određenim proizvodima, što daje marketing timu preko potrebne podatke koje mogu da iskoriste sa ciljem povećanja prodaje.
Ako pogledamo pomenuti izveštaj još malo detaljnije, možemo unaprediti opcije na sajtu, ali i dobiti validne argumente prilikom pisanja zahteva IT-u ili menadžemntu za dodatnu nabavku.
PRETRAGA vam može ukazati na:
- Eventualne greške u naslovu/nazivu proizvoda
Odnosi se na realnu činjenicu da se u sistemu pogreši jedno slovo ili se ne koriste Č Ć Š Đ Ž - Činjenicu da potencijalni kupci neretko koriste sinonime da pronađu određeni artikal, a ne pravi naziv proizvoda.
Postoji veliki broj uređaja koji imaju više sinonima, npr. ketler i bokal su termini u nazivu proizvoda, a posetilac kuca reč kuvalo. - Proizvode/usluge koje potencijalni kupci traže, a vi ih nemate u ponudi
Koje termine vaši korisnici i posetioci pretražuju na vašem sajtu, a da je rezultat 0. Koliko puta su ih pretraživali?
Da li smo vam dali neku ideju? 😉