15. čas: Uputstvo za spajanje Google Analytics i Google Ads

Uputstvo za spajanje Google Analytics i Google Ads

Na prošlom času našeg serijala, E-Commerce za početnike, ukazali smo vam na neke od prednosti povezivanja Google Analytics i Google Ads alata.

Ukoliko ste se odlučili za taj korak, na pravom ste mestu. Na ovom času ćemo vam pokazati kako možete da spojite vaš Google Ads nalog sa Google analitikom. Čak iako ste to već uradili na vašem nalogu, možete prekontrolisati da li ste sve potrebne korake kompletirali.


Zašto treba da spojite Google Analytics i Google Ads naloge?

U kratkim crtama ćemo se podsetiti koji su benefiti spajanja ova dva alata, a za detaljnije objašnjenje svakako vam predlažemo da ponovo prođete kroz čas broj 14.

  • Korišćenje custom audience grupa;
  • Ušteda marketing budžeta;
  • Kompletna slika korisničkog ponašanja;
  • GA + Ads = Dodatni korisni podaci;
  • Uvid u vrednost asistiranih konverzija vaših oglasnih kampanja;
  • Olakšan uvoz važnih pokazatelja.

 

Uputstvo za spajanje Google Analytics i Google Ads naloga

Korak 1. Idite u Admin sekciju vašeg Google Analytics naloga (Slika 1.)

Google Analytics i Google Ads

(Slika 1.)

Korak 2. U izabranom Account-u, odnosno Property-u, idite na opciju “Google Ads Linking” (Slika 2.)

Google Analytics i Google Ads

(Slika 2.)

Korak 3. Izaberite ID Google Ads naloga sa kojim želite da spojite navedeni Analytics nalog (Slika 3.)

Google Analytics i Google Ads
(Slika 3.)

Napomena: Ukoliko sa vašim Gmail-om administrirate više Google Ads naloga ili imate MCC, na ovoj strani će vam se izlistati ID-evi svih navedenih Ads naloga. Potrebno je da izaberete onaj sa kojim ćete spojiti izabrani Analytics Property.

Za kraj, kliknite na button “Link accounts”.

Bravo, uspešno ste spojili Google Analytics i Google Ads naloge (Slika 4.).

Google Analytics i Google Ads

(Slika 4.)

 

Zaključak

Povežite Google Analytics i Google Ads naloge već danas, kako biste videli potpunu sliku ponašanja svojih posetilaca.

Pored svega navedenog na ovom i prethodnom času, ovo će vam pomoći da optimizujete svoje oglasne kampanje i na kraju da napredite prodajni rezultat vaše prodavnice.

Ukoliko ovo već niste uradili, sada više nema razloga da čekate.