Jedan od konstantnih zaduženja E-Commerce menadžera jeste unapređenje, olakšavanje i praćenje procesa kupovine.
Smanjenje koraka u procesu kupovine tj. klikova kupca, jednostavnija (da ne kažem logičnija) kupovina, detaljan i pregledan deo za plaćanje, kao i tačne i precizne informacije u vezi isporuke, predstavljaju samo neka od mogućih unapređenja.
Unapređenje (poslednjeg) koraka kupovine može da vam osigura povećanje prodaje i poveća zadovoljstvo korisnika, a besprekoran proces kupovine i dostave kupljenog proizvoda može da obezbedi vernu mušteriju na duge staze.
Važno je da sve što ima veze sa kupcem i informacijama koje ste u obavezi da pružite kupcu (vreme i način isporuke, uslovi kupovine na rate, kao i informacije o garanciji kupljenog proizvoda) mora biti precizno, koncizno i tačno prikazano i poslato kupcu.
One page checkout predstavlja upravo taj poslednji korak kupovine, koji sadrži sve potrebne informacije i detalje koji su neophodni kako bi kupac završio svoju porudžbinu i izvršio plaćanje.
Sadržaj one page checkout strane, po sekcijama (*ne nužno ovim redosledom) je potrebno da sadrži:
- PODACI O PROIZVODIMA
– spisak proizvoda koji kupac kupuje - PODACI KUPCA
– ime, prezime, email i adresa kupca
– ime, prezime i adresa isporuke (samo ukoliko se razlikuje adresa isporuke od adrese kupca) - PODACI O PLAĆANJU
– izbor načina plaćanja
– polje za kod kupona - PODACI U VEZI ISPORUKE
– izbor načina i vremena isporuke/preuzimanja proizvoda - OSTALO
– polje za napomenu ili dodatne podatke
– check polje za Uslove kupovine
– check polje za prihvatanje Marketing kampanja
– dugme za nastavak kupovine
– dugme za završetak kupovine i naplatu
Kreiranje ove stranice nije kraj, već praktično početak i konkretan korak u smanjivanju “Cancelation Rate”-a, povećanja prodaje i zadovoljstva kupaca.