Unapređenje poslednjeg koraka kupovine – One page checkout!

One page checkout

Jedan od konstantnih zaduženja E-Commerce menadžera jeste unapređenje, olakšavanje i praćenje procesa kupovine.

Smanjenje koraka u procesu kupovine tj. klikova kupca, jednostavnija (da ne kažem logičnija) kupovina, detaljan i pregledan deo za plaćanje, kao i tačne i precizne informacije u vezi isporuke, predstavljaju samo neka od mogućih unapređenja.

Unapređenje (poslednjeg) koraka kupovine može da vam osigura povećanje prodaje i poveća zadovoljstvo korisnika, a besprekoran proces kupovine i dostave kupljenog proizvoda može da obezbedi vernu mušteriju na duge staze.

Važno je da sve što ima veze sa kupcem i informacijama koje ste u obavezi da pružite kupcu (vreme i način isporuke, uslovi kupovine na rate, kao i informacije o garanciji kupljenog proizvoda) mora biti precizno, koncizno i tačno prikazano i poslato kupcu.

 

One page checkout predstavlja upravo taj poslednji korak kupovine, koji sadrži sve potrebne informacije i detalje koji su neophodni kako bi kupac završio svoju porudžbinu i izvršio plaćanje.

Sadržaj one page checkout strane, po sekcijama (*ne nužno ovim redosledom) je potrebno da sadrži:

  1. PODACI O PROIZVODIMA
    – spisak proizvoda koji kupac kupuje
  2. PODACI KUPCA
    – ime, prezime, email i adresa kupca
    – ime, prezime i adresa isporuke (samo ukoliko se razlikuje adresa isporuke od adrese kupca)
  3. PODACI O PLAĆANJU
    – izbor načina plaćanja
    – polje za kod kupona
  4. PODACI U VEZI ISPORUKE
    – izbor načina i vremena isporuke/preuzimanja proizvoda
  5. OSTALO
    – polje za napomenu ili dodatne podatke
    – check polje za Uslove kupovine
    – check polje za prihvatanje Marketing kampanja
    – dugme za nastavak kupovine
    – dugme za završetak kupovine i naplatu

Kreiranje ove stranice nije kraj, već praktično početak i konkretan korak u smanjivanju “Cancelation Rate”-a, povećanja prodaje i zadovoljstva kupaca.