Treći rođendan E-Commerce magazina

Treći rođendan E-Commerce magazina

Malo po malo, tekst po tekst, i prođoše pune tri godine. Za to vreme, objavio sam preko 120 autorskih tekstova, a za nekoga ko je duži niz godina kategorički odbijao da piše blog, ovo je, može se neskromno reći, ogroman uspeh.

Igrom slučaja, projekat “Ecommerce magazin” je nastao 1. aprila 2018. godine upravo na svetski dan šale, a s obzirom da nas je edukacija (d)ovde dovela, današnji rođendanski “post” će biti u edukativno-rođendanskom maniru.

Kao i svaki ecommerce menadžer, analizirajući posećenost sajta, mislim da ću u narednom periodu biti još dosadniji, ali u pozitivnom smislu. Svi smo svesni činjenice da živimo u vremenu kada smo bukvalno preplavljeni količinom informacija, pa iako svi nastojimo da filtriramo iste, to u velikoj meri ne uspevamo.

Tu “na scenu” stupa E-Commerce magazin da blagovremeno i redovno objavljuje adekvatne i datumski važne tekstove, ideje i tutorijale u vezi sa elektronskom trgovinom. Sa druge strane, to se i u praksi pokazalo kao pozitivno, u smislu uticaja na posetioce, dajući dodatnu vrednost baš onda kada im je to potrebno.

 

Edukacija nikad ne spava

Edukacija nas je zaista (d)ovde dovela. Šalu na stranu, ali sajt je i nastao iz tog razloga. Lična edukacija, ali i edukacija vašeg tima i zaposlenih veoma je bitna.

Kreiranjem magazina koji se bavi isključivo elektronskom trgovinom u Srbiji i regionu je imalo za cilj da predstavi rešenja na stručne teme i zahteve tržišta, koji su provereno dali razultate, ali i da pratimo šta se to radi i implementira na razvijenim tržištima svuda u svetu.

Nažalost, ili na sreću, nije sve moguće odmah implementirati i kod nas, jer je potrebno raditi na, gle čuda, edukaciji. Prvo ide edukacija, pa sve ostalo.

 

Ecommerce za početnike

Ono što možda niste znali, ali ste sigurno pretpostavljali, to je da tekstovi koji su uvek među najčitanijima pripadaju serijalu “E-Commerce za početnike”. Ovi tekstovi su namenjeni svima vama, koji želite da naučite neke od osnovnih stvari, koje će vam koristiti u vašem ecommerce razvoju, kao i za one koji žele da zastanu i obnove svoje znanje.

Do sada sam objavio 19 edukativnih tekstova u ovoj kategoriji, ali treba da znate da je to najčitanija kategorija tekstova. To nam govori da je veliki broj novih ljudi zainteresovan da uči i, potencijalno u bliskoj budućnosti, bavi se upravo internet trgovinom.

Samo napred, a mi smo tu da učimo i obnavljamo gradivo zajedno!

 

E-Commere Akademija by ECS

Za sve vas koji želite edukaciju ili iskustvo više, predlažem vam E-Commerce Akademiju u organizaciji E-Commerce Asocijacije Srbije.

Ne propustite priliku da budete deo programa, koji obuhvata više od 24 sata materijala edukativnih predavanja, 20 različitih predavača i 6 sati online konsultacija.

Do ovog trenutka, preko 50 kompanija je uključeno u redovnu edukaciju E-Commerce Akademije sa više od 200 polaznika.

Pridruži se i ti, jer 5. aprila 2021. kreće, III po redu, program.

 

Ecommerce magazin u brojevima

Broj poseta
U poređenju sa 2019. godinom, broj poseta se uvećao 3 puta.

Broj tekstova
U protekloj godini smo objavili 39 tekstova, a u trenutku kada pišemo ovaj tekst objavljeno je više od 120 tekstova.

Broj preuzimanja Kalendara
E-Commerce Kalendar je preuzet više od 2.500 puta. Preuzmite vaš primerak OVDE.

Prosečno vreme zadržavanja
Uvećanje prosečnog vremena zadržavanja od 40% dosta govori o aktuelnim temama, ali i kvalitetu sadržaja. Na ovu metriku smo posebno ponosni.

Broj zemalja odakle dolaze posete
Veoma mi je drago da vidim da su ljudi iz regiona takođe dobro reagovali na sadržaj sajta, a najviše poseta dobijamo iz Zagreba, Podgorice, Banja Luke, Skoplja i Ljubljane. Hvala.

Sajt su u 2020. godini posetili ljudi iz preko 70 zemalja.

Pol
Prema alatu Google Analytics, 57% naših čitalaca su žene.

Starost posetilaca
40% naših čitalaca su osobe između 25 i 35 godina starosti.

Mobile vs. Desktop
60% posetilaca nas čita putem mobilnog uređaja.

 

Zaključak

Uvek ću nastojati da vam kroz tekstove proširim vidike, da steknete hrabrost da testirate više pristupa, ali i da odvojite vreme za analizu. Bez iste, testiranje gubi smisao.

Alati i funkcionalnosti istih mogu da se nauče, naravno ukoliko to želite, ali način razmišljanja je veoma bitan faktor u ovom poslu, kao i za samo napredovanje u istom.

I za kraj, naravno, brojevi. Prepustite odluke brojevima i smanjićete verovatnoću pojave greške. Ovo važi za sve, bilo da pričamo o rezultatima marketing aktivnosti ili rezultatima redizajna posebne funkcionalnosti sajta.

Hvala vam na ukazanom poverenju. Hvala na svakoj poseti, deljenju, komentaru, sugestiji i kritici, uz pomoć kojih ćemo samo biti još bolji. Srećan vam svetski dan šale 😉