Stranica “Thank you page”, iako sama često neprimetna, predstavlje veoma važnu lokaciju u procesu online kupovine/prodaje.
Pomenuta stranica, koja vam se prikazuje odmah nakon kompletirane porudžbine i/ili plaćanja, je važna u svakom smisli te reči. Ona predstavlja stecište važnih informacija vezano za porudžbinu sa jedne, ali i idealno mesto za evente/trigere sa druge strane.
Kako bi bilo jasnije koja je uloga navedene lokacije i šta ona pruža, podelićemo način gledanja na istu na:
1.) Sa stanovišta prodavca pomenuta stranica ima za cilj da:
- zabeleži svaku pojedinačnu transakciju i/ili porudžbinu, kao i njen sadržaj
- unapredi remarketing rezultate (odnosno uštedi novac) tako što ćemo navedenu stranicu ekskludovati za sve stare posetioce koji su u određenom vremenskom intervalu posetili istu
2.) Sa stanovišta kupca pomenuta stranica ima za cilj da prikaže sve potrebne podatke o svakoj pojedinačnoj porudžbini. Izdvajamo:
- dokaz o uspešnom završetku transakcije/porudžbine,
- porudžbenicu i/ili račun odnosno fakturu (u zavisnosti od toga da li fizičko ili pravno lice obavilo kupovinu)
- detaljnije informacije o vremenu dostave ili lokaciji preuzimanja kupljenih proizvoda
- informacije u vezi garancije ili produžene garancije poručenih proizvoda
Pored navedenog “Thank you page” se može koristiti i u mogim drugim primerima u zavisnosti od situacije, ali i delatnosti online prodavnice i to za:
- upseling
- prijavu na Newsletter,
- feedback anketa u vezi procesa kupovine i zadovoljstva kupca
- idealna prilika da se verni kupac priključi svom omiljenom brendu i na društvenim mrežama