Skoro sam u jednoj temi komentarisao povećanje broja organskih poseta i veću potražnju za stručnim tekstovima. Ovaj ecommerce talas, kako smo ga nazvali, a u kome se svi nalazimo, je tome dodatno doprineo.
Shodno tome, predstavljamo vam najčitanije tekstove u protekloj godini.
Ecommerce za početnike
Od kako smo pokrenuli serijal tekstova za početnike, isti imaju kontinuirani trend rasta.
Kategorija koja obuhvata možda i najširi aspekt digitalnih i ecommerce tema, ozbiljno “preti” ostalim kategorijama da ih značajno ugrozi po pitanju poseta.
Posetite kategoriju “Ecommerce za početnike” i odaberite teme koji vas zanimaju:
Praćenje online transakcija
Merenje konverzija predstavlja osnovu svakog online projekta, bilo da merite transakcije ili ciljeve, bilo da prodajete proizvode ili usluge, ili jednostavno tragate za novim lead-ovima.
U pitanju je opcija koja vam štedi vreme i novac, a ujedno unapređuje kvalitet vaših oglasnih kampanja i pospešuje prodaju.
U ovom tekstu, daćemo vam odgovore na sledeća pitanja:
- Šta je (sve) konverzija?
- Šta je stopa konverzije i kako se ona računa?
- Zašto se meri konverzija?
- Šta je “Thank you” page?
- Dupliranje transakcija, kako to?
- Razlike između ciljeva (goals) i dešavanja (events) u GA?
- Ecommerce sekcija u Google Analitycs?
- Kako da pratim refundaciju u GA?
- Šta je dataLayer?
- Šta je UTM i kako da UTM-ujem linkove?
- Šta je cena po akviziciji i zašto to moramo pratiti?
- Ideje za eCommerce. Šta dalje?
Izbor platforme za webshop
Cilj ovog teksta jeste da vam pomogne da izaberete platformu internet prodavnice, odnosno CMS koji će upravljati vašom online prodavnicom.
Skrenućemo vam pažnju na trenutnu situaciju na tržištu, koje su to novine koje vam omogućavaju da započnete vašu ecommerce priču još povoljnije i razložiti sve opcije na jednom mestu.
Stranica proizvoda
(*eng. Product page a.k.a. PDP)
Stranica koja predstavlja veliki izazov za kompletan ecommerce tim, kao i jednu od najsadržajnijih stranica svakog webshop-a. Predstavljamo vam product page tj. stranicu proizvoda.
Naizgled jednostavan cilj da tako veliki broj pojedinačnih opcija na jednom mestu uklopimo, a da to u isto vreme bude pregledno i funkcionalno, može biti veoma izazovan zadatak.
Stranica proizvoda predstavlja svojevrsnu raskrsnicu opcija na jednoj stranici!
UTMovanje
Da li ste čuli za UTM kod? UTM predstavlja skraćenicu od Urchin Tracking Module koji vam pomaže da preciznije merite posete i transakcije sa eksternih izvora.
UTM oznake vam omogućavaju da otkrijete koji kanali donose najviše konverzija na vašoj online prodavnici, bez obzira da li je u pitanju link u tekstu, baner, oglas ili vaša objava na društvenim mrežama.
Ecommerce kalendar
S obzirom da smo zagovornici teze da “dobru praksu ne treba menjati”, E-Commerce magazin vam, četvrtu godinu zaredom, besplatno poklanja publikaciju E-Commerce Kalendar.
Besplatan E-Commerce Kalendar za 2022. godinu uključuje sve važne datume, kao i korisne savete za svaki mesec, kako biste bili sigurni da nećete propustiti nijednu važnu priliku ili dešavanje i da bi vašim kupcima priredili izvanredno korisničko iskustvo!
Sadržaj Ecomm Kalendara?
✓ Verski i nacionalni praznici
✓ Krsne slave
✓ Sportska dešavanja
✓ Kulturne manifestacije
✓ Neradni dani
✓ Važni datumi
✓ Edukativni sadržaji
Preuzmite i vi vaš primerak Ecommerce Kalendara i unapredite prodajne kanale.
Zaključak
Hvala vam na ukazanoj pažnji i poverenju. I ove godine ćemo nastaviti da objavljujemo tekstove i upustva na atraktivne teme iz sveta elektronske trgovine i digitala.
Želim da vam 2022. godina bude prepuna unapređenja, ali ne i loših iznenađenja.
Uživajte u tekstovima i srećno u poslu, kao i u edukaciji.