Konkurencija je ponovo pre vas pokrenula akciju?

Konkurencija

Da li vam se nekada desilo da vaša konkurencija pokrene kampanju pre vas i “ukrade vaših 5 minuta”?

Mislim da se to svima desilo, ali to i nije ono najteže što treba svariti ili progutati. Jedan deo negativnog scenarija koju ću opisati dolazi od menadžmenta koji vas u tom trenutku pita zašto i kako ste to mogli da dozvolite?

Drugi deo jeste činjenica da bilo da ste hteli da pokrenete kampanju ili ne, sada verovatno morate. Jel, ne daj Bože da konkurencija nešto pokrene, a vi ne! O.o

 

Pratite akcije konkurencije ili oni prate vas?

Jedan deo odgovora na ovo pitanje zavisi i od vaše strategije.

A s obzirom da poslujemo na tržištu koje je izuzetno cenovno osetljivo (*eng. price sensitive), morate odlučiti da li želite da imate česte akcije sa popustima ili da to radite periodično. To je pitanje brenda i kompanijskog pravca koji utiču na razna ključna pitanja.

Takođe, pored toga, morate odlučiti da li ćete, po svaku cenu, pratiti vašu konkurenciju za akcije ili ne. Drugim rečima, ukoliko vaš glavni konkurent aktivira akciju kada vi niste planirali, da li ćete brže-bolje ispratiti istu ili ne?

Ovo je pitanje sa kojim se susreću svi na tržištu, pa će isto pitanje doći i do vas, ukoliko već nije. Vaš odgovor i delo će vas definisati i profilisati.

 

Da li pratite sva dešavanja na vreme?

Postoji jedan deo svake kampanje od čega svaka kampanja zavisi. A to je logistika!

Da bi bilo koju kampanju, akciju ili ideju sproveli u delo, potrebno je da na vreme krenete u organizaciju iste. Od uključivanja svih neophodnih sektora, dogovora u vezi popusta ili benefita, dobijanja odobrenja predloženog budžeta, kreiranja kampanja, razvoja delova sajta…za sve to je potrebno vreme i jasan tajmlajn orgnizacije.

Da bi sve to uspeli da uradite, ključ ležu u blagovremenom praćenju i pokretanju pripreme kampanja.

 

eCommerce Asistent

 

Virtuelni asistent kao rešenje

Blagovremena najava i organizovana priprema akcija predstavlja preduslov da se ista održi i realizuje.

Tu na scenu stupa Ecommerce asistent, rešenje koje smo razvili sa ciljem da vama, vašem timu ili vašim partnerima omogućimo najave važnih datuma, blagovremene predloge akcija, ali i edukaciju za sve navedene predloge.

E-Commerce Virtuelni Asistent (EVA) je za vas pripremio preko 150 predloga godišnje za prodajne akcije, unapređenja prodajnih podsticaja, blagovremenu najavu za praznike, ali i izradu izveštaja prodaje.

Pored toga, izdvojili smo preko 100 edukativnih članaka koji vam pomažu da navedene predloge realizujete uz povećanje efikasnosti.

 

 

Za koga je ova usluga?

EVA usluga je za sve vas koji se bavite prodajom. Bilo da je u pitanju online ili offline prodaja, naš virtualni prodajni savetnik će vam tokom cele godine slati ideje i predloge za kampanje, zatim slati edukativne tekstove i isticati važne datume i kampanje koje možete da pripremite vašim kupcima.

Pružite svojim kupcima dodatan razlog da vas posete, a da to nije popust.

Današnji kupac je obavešten, zna šta želi, a pored vas prati i vašu konkurenciju.

Nemojte da dozvolite da ga konkurencija preuzme, a upravo će se to desiti ukoliko ne budete blagovremeno vodili računa o kampanjama.

eCommerce Asistent

Zaključak

Prelepo je kada neko tako jednostavno rešenje može da napravi red i sklad u organizaciji kao što je blagovremeno planiranje.

Testirajte ideju, obezbedite podršku i dodatnu edukaciju za kolege, a ujedno unapredite svoje prodajne rezultate u procesu.

Testirajte Virtuelnog asistenta već danas!