Konferencija CRO Commerce 2024: 4. oktobar, Zagreb

Konferencija CRO Commerce 2024

onferencija CRO Commerce 2024 održaće se 4. oktobra u Mozaik Event Centru u Zagrebu.

Danas gotovo svaki drugi kupac redovno kupuje online – od odeće i kozmetike, do kućnih aparata. Ovakav način kupovine štedi vreme, novac i energiju. Međutim, mnogi brendovi još uvek postavljaju pitanje da li im je sopstveni webshop zaista potreban. Da li se mogu osloniti na distributere i postojeće platforme? Koliko je poverenje kupaca u online plaćanje? Da li ljudi koriste online prodavnice samo za kupovinu ili i za upoređivanje cena? Kada webshop postaje profitabilan za kompaniju?

Više od 30 regionalnih stručnjaka, preduzetnika i menadžera odgovaraće na ova i druga pitanja na konferenciji CRO Commerce. Ovo šesto izdanje najvećeg eCommerce događaja u organizaciji udruženja eCommerce Hrvatska održava se 4. oktobra na tri bine u Mozaik Event Centru.

Velika imena domaće i regionalne scene predstaviće se na Future Stage bini, gde će teme uključivati unapređenje poslovanja i prevazilaženje aktuelnih i budućih tržišnih izazova, kao i na Cross Border bini, koja će se fokusirati na rešenja za širenje poslovanja na inostrana tržišta.

Na Future Stage bini govoriće Nemanja Antić, vlasnik Military Shop-a Beograd, vodećeg proizvođača i distributera zaštitne odeće i opreme u šest zemalja regiona, i pričaće o značaju motivacije i pozitivnog uticaja na poslovni uspeh. Na istoj bini će Ernest Antolović, partner digitalne agencije Shipshape, predstaviti nove trendove i rešenja u dinamičkom formiranju cena, dok će Robert Petković, stručnjak za Google Analytics, govoriti o pravilnom postavljanju i praćenju web analitike u skladu sa GDPR regulativama.

Na Cross Border bini biće reči o savremenim izazovima online prodaje i širenju na strana tržišta. Igor Kovačević, stručnjak za korisničko iskustvo, podeliće tajne i savete za uspešniju prodaju, a Ivica Kruhek, direktor najnagrađivanije eCommerce agencije Marker, upoznaće publiku sa najčešćim greškama pri širenju poslovanja na inostrana tržišta. Dario Begonja iz agencije Hero Factory, specijalizovane za eCommerce performanse, govoriće o brojkama koje webshop mora da dostigne za ozbiljan rast.

Porast online prodaje potvrđuju i logističke firme, koje beleže značajan skok broja paketa, posebno iz prodavnica poput Temu-a. Nikša Kušec iz firme Pick & Pack govoriće o tome kako se nositi sa takvim izazovima, pružajući brzu i efikasnu obradu povrata i reklamacija kupaca.

„Konferencija CRO Commerce svake godine okuplja preko 500 eCommerce i marketing stručnjaka, a ove godine uvodimo neke novine. Osim mogućnosti povezivanja sa regionalnim stručnjacima u opuštenoj atmosferi, dodali smo i treću binu u formi podkasta sa istaknutim članovima zajednice. Uveli smo mentorstvo sa žirijem eCommAwards takmičenja i omogućili zajednici da izabere jednog predavača. Takođe, ove godine konferencija ima humanitarni karakter – 10% prihoda od prodatih ulaznica doniramo udruženju Sunčani put koje pruža pomoć obolelima od sarkoma“, izjavio je Marcel Majsan, predsednik udruženja eCommerce Hrvatska.

Sve informacije o konferenciji CRO Commerce 2024 možete pronaći na zvaničnim stranicama, dok ulaznice možete kupiti putem navedenih izvora.