Kako (is)koristiti “schedule” na Instagramu?

Većina nas je u potrazi za alatima koji mogu da nam olakšaju svakodnevnicu. Ukoliko tu “večnu potragu” ukrstimo sa vremenskim periodom u kome se nalazimo, jedna stavka se baš izdvaja od ostalih.

Radi se o opciji “schedule” koja vam daje mogućnost da navijete objave postova i/ili story-a na Instagramu. Ne deluje nešto previše komplikovano, ali je činjenica da Instagram trenutno ne podržava ovu opciju, pa rešenje problema moramo potražiti na drugom mestu.

U tom trenutku na scenu stupaju novi i stari alati, koji trenutno nadomešćuju “nedostatke” Instagrama i omogućavaju vam, između ostalog, da svoje postove navijete da se objave određenog datuma i minuta.

Kako smo već jednom nogom u sezoni odmora, ističemo vam alate koji vam mogu omogućiti da izbenete scenario gde sa plaže postavljate sadržaj na IG.

 

Hootsuite

Svakako jedan od najpoznatijih imena na našoj listi, Hootsuite nudi pakete, čija cena počinje od 19$ mesečno za 1 korisnika, a sa istim možete uređivati do 10 naloga na društvenim mrežama.

Nema više popup notifikacija i potvrda koje su od vas zahtevale da potvrdite vašu ‘navijenu’ objavu.

Besplatan testni nalog traje 30 dana, nakon čega ste u obavezi da izaberete željeni paket. Trenutno u ponudi nema trajno besplatnih naloga.

Više informacija o paketima i ponudi pogledajte ovde.

 

Later.com

Pored standardne schedule opcije, later.com nudi kreiranje unique linka za sve story objave, a koji se nalazi u opisu IG naloga. Samim tim ne morate ovaj link više da menjate, ili bar ne toliko često.

Ukoliko se odlučite za mesečno plaćanje, cene idu od 9$ pa naviše. Za najmanji plaćeni paket, dobijate po 100 mesečnih objava za svaku društvenu mrežu.

Besplatni nalog vam obogućava 50 Instagram postova mesečno, što je odlično za početak ili neki test, zar ne?

Više informacija o paketima i ponudi pogledajte ovde.

 

Buffer

Još jedno dobro poznato ime na ovoj listi, a svakako se sa razlogom tu i nalazi.

Cenovno, paketi se kreću od 15$ mesečno, ali za razliku od konkurenata, sa najmanjim plaćenim nalogom možete administrirati 8 naloga i kreirati 100 postova.

Još jedna olakšavajuća stvar jeste što sve schedule objave postavljate sa računara, odnosno buffer web aplikacije. Takođe, postoji i besplatan account, koji vam nudi 10 postova mesečno.

Više informacija o paketima i ponudi pogledajte ovde.

 

Zoho Social

Jedan od alata i online kompanija, koji nude široku lepezu usluga, proširili su se i na ovaj segment.

Njihovi paketi počinju od 15 EUR na mesečnom nivou, ali nude uređivanje naloga na svim društvenim mrežama, ne samo IG. Nema ograničenja u broju postova, već u dodatnim opcijama i naprednoj analitici.

Više informacija o paketima i ponudi pogledajte ovde.

 

SkedSocial

Možda vam (n)ovo ime nije poznato, ali staro sigurno jeste. Stari alat Schedugram je sada postao SkedSocial.

Cenovno ima nešto jaču cenu od konkurencije i na mesečnom novou paketi se kreću počev od 25$.

Više informacija o paketima i ponudi pogledajte ovde.

 

Planoly

Ukoliko ste već bili u potrazi za ovakvim i sličnim alatima, svakako niste mogli da ne primetite Planoly.

Paketi idu od 7$ mesečno, za koji dobijate administriranje 1 IG naloga i neograničeni broj objava.

Oni takođe nude besplatan nalog, koji vam omogućava po 30 postova i story-a na 1 IG nalogu.

Više informacija o paketima i ponudi pogledajte ovde.

 

Postcron

Cene se kreću od 10$ mesečno, za koji iznos dobijate administraciju i postavljanje objava na 1 IG nalogu uz 100 postova.

Postcron nudi 7 dana besplatnog korišćenja alata, nakon čega se morate odlučiti za jedan od plaćenih paketa. Trenuno ne nudi besplatne naloge.

Više informacija o paketima i ponudi pogledajte ovde.

 

Instanobel

Malo drugačiji alat na ovoj listi je svakako Instanobel. Za paket IG scheduling je potrebno izdvojiti 14$ mesečno, bez ograničenja u broju objava.

Ono što njih čini različitim od konkurencije, jeste činjenica da su paketi podeljeni po funkcionalnostima koju obavljaju, pa tako možete izabrati paket “Comment Tracker”, “Direct Marketing” ili “Promotin”.

Više informacija o paketima i ponudi pogledajte ovde.

 

Gramto

Još jedan od poznatih alata za uređivanje IG sadržaja. Cene počinju od 5$ za 1 IG nalog.

Ekipa koja stoji iza ovog alata je skoro predstavila automatsko pregledavanje story objava, tvrdeći da se ovim povećava reach vaših objava (*do trenutka kada je ovaj tekst pisan, nismo testirali ovu tvrdnju. Ukoliko neko jeste, molimo da nam javi rezultate)

Više informacija o paketima i ponudi pogledajte ovde.

 

Loomly

Na prvi pogled značajno skuplji od konkurencije, Loomly ipak nudi više opcija. Doduše, ukoliko su vam iste neophodne. Nažalost, aktivnost za IG se ne može izdvojiti.

Cene počinju od 27$ za 2 korisnika i 10 naloga na društvenim mrežama, koje možete kompletno administrirati.

Više informacija o paketima i ponudi pogledajte ovde.

 

Hopper HQ

Iako je jedno od novijih imena na listi, alat Hooper HQ nikako ne zaostaje za konkurencijom, a u mnogim delovima čak i prednjači. Cenovno su u rangu konkurencije i kreću od 19$ mesečno za administriranje 1 naloga na Instagramu.

Što se opcija tiče, u prvi plan ističu schedule funkcionalnost bez napornih remindera.

Na njihovom sajtu možete videti kompletnu listu opcija i mogućnosti koje nudi njihov alat, ali i izračunati cenu paketa prema vašim potrebama.

Više informacija o paketima i ponudi pogledajte ovde.

 

Zaključak autora

Pomenuta opcija “schedule” na Facebooku je donela svima velike koristi i ogromnu uštedu vremena. Sada, kada je Instagram preuzeo primat, korisnici žele više.

Imati mogućnost da unapred organizujem i automatizujem bar delić svakodnevih obaveza mi daje vrednost koju želim.

Ovde uopšte nije reč o mesečnom iznosu za navedeni alat, već o činjenici što on može da vam olakša operativne poslove, kojih svi imamo i više nego što treba. Svakako, kada se odlučite za neki od alata, možete uštedeti dodatnih do 15%, tako što ćete preći na godišnju pretplatu.

Koji alat vi koristite?