Svedoci smo velikih promena, kako u navikama kupaca, tako i u potražnji novih, unapređenih tehničkih rešenja plaćanja i dostave. Tržište je spremno, kupci konačno percipiraju online kupovinu na pravi način, a na nama je da iskoristimo momenat.
Tokom proteklih godinu dana sam stekao utisak da se ionako povećana tražnja za edukativnim tekstovima dodatno uvećala – i bio sam u pravu.
Evo kako izgleda kada uporedimo 2022. sa 2021. godinom.
Broj poseta
U poređenju sa 2021. godinom, broj poseta u 2022. godini se značajno uvećao – tačnije za 145%.
Broj tekstova
U protekloj godini smo objavili 33 tekstova, a u trenutku kada pišemo ovaj tekst objavljeno je više od 183 teksta.
Broj preuzimanja Kalendara
E-Commerce Kalendar je preuzet više od 5.000 puta! Hvala na ukazanom poverenju!
Najnovije izdanje za 2023. godinu ćete moći da preuzmete 3. januara 2023. godine.
Prosečno vreme zadržavanja
Uvećanje prosečnog vremena zadržavanja od 55% dosta govori o aktuelnosti tema, ali i kvalitetu sadržaja. Na ovu metriku smo izuzetno ponosni.
Broj zemalja odakle dolaze posete
Veoma mi je drago da vidim da su ljudi iz regiona takođe dobro reagovali na sadržaj sajta, a najviše poseta dobijamo iz Zagreba, Podgorice, Banja Luke, Sarajeva i Skoplja. Sajt su u 2022. godini posetili iz 60 zemalja.
Pol
Prema alatu Google Analytics, 55% naših čitalaca su žene.
Starost posetilaca
45% naših čitalaca su osobe između 25 i 35 godina starosti.
Mobile vs. Desktop
60% posetilaca nas čita putem mobilnog uređaja.
Konferencije, mediji i edukacija
U 2021. godini ste mogli da nas pratite na:
- Telegraf Biznis
- TV K1
- E-Commerce Akademija
- HotSpotAwards 2022
- Digitalk;
- Pitajte.rs;
- Biznis.rs;
- BizLife;
- RTS Radio Beograd 1;
Hvala vam na svakoj poseti, deljenju, komentaru, sugestiji, ali i kritici, uz pomoć kojih ćemo samo biti još bolji.
Pratite nas i u 2023. godini.