Niko ni slutio nije da će nam 2020. godina prirediti ovako neprijatno iznenađenje. Ali, pandemija je uradila nešto što do sada nijedna kampanja nije. Uspela je da promeni navike ljudi u Srbiji u vezi kupovine putem interneta.
Da li će se te navike zadržati, ostaje da se vidi, ali svakako smo dobili potvrdu da veliki broj kupaca ipak zna kako da kupi online i nema problem da koristi karticu za plaćanje na internetu.
Celokupna situacija je uticala na to da se značajno uveća broj novih online prodavnica, a posebno nam je drago što se značajno uvećala i potražnja za našim tekstovima.
Evo kako izgleda kada uporedimo 2020. sa 2019. godinom.
Broj poseta
U poređenju sa 2019. godinom, broj poseta se uvećao 3x.
Broj tekstova
U protekloj godini smo objavili 39 tekstova, a u trenutku kada pišemo ovaj tekst objavljeno je više od 115 tekstova.
Broj preuzimanja Kalendara
E-Commerce Kalendar je preuzet više od 2.000 puta. Preuzmite vaš primerak OVDE.
Prosečno vreme zadržavanja
Uvećanje prosečnog vremena zadržavanja od 40% dosta dogovori o aktuelnim temama, ali i kvalitetu sadržaja. Na ovu metriku smo posebno ponosni.
Broj zemalja odakle dolaze posete
Veoma mi je drago da vidim da su ljudi iz regiona takođe dobro reagovali na sadržaj sajta, a najviše poseta dobijamo iz Zagreba, Podgorice, Banja Luke, Skoplja i Ljubljane. Hvala.
Sajt su u 2020. godini posetili ljudi iz 70 zemalja.
Pol
Prema alatu Google Analytics, 57% naših čitalaca su žene.
Starost posetilaca
40% naših čitalaca su osobe između 25 i 35 godina starosti.
Mobile vs. Desktop
60% posetilaca nas čita putem mobilnog uređaja.
Konferencije, mediji i edukacija
U 2020. godini ste mogli da nas pratite na:
- E-Commerce Akademija, u organizaciji E-Commerce Asocijacije Srbije;
- RTS, Beogradska hronika;
- Blic Biznis;
- Telegraf.rs;
- Časopis PC Press, Decembar 2020. godine;
- BizIT konferencija, Decembar 2020. godine, Beograd.
Hvala vam na svakoj poseti, deljenju, komentaru, sugestiji, ali i kritici, uz pomoć kojih ćemo samo biti još bolji.
Pratite nas i u 2021. godini.