E-Commerce i digitalne konferencije u jugoistočnoj Evropi 2025.

konferencije

Elektronska trgovina i digitalni marketing doživljavaju neverovatan rast, a Balkan, kao region u razvoju, postaje epicentar zanimljivih i edukativnih događaja koji okupljaju lidere industrije, stručnjake i entuzijaste. Konferencije su ne samo prilika za učenje, već i mesto za umrežavanje, razmenu ideja i istraživanje novih poslovnih mogućnosti.

Kako bi ecommerce i digitalni profesionalci mogli da planiraju svoje prisustvo i aktivnosti za 2025. godinu, prikupili smo listu ključnih događaja koji pokrivaju širi region Balkana i jugoistočne Evrope. Ovi događaji nude uvid u najnovije trendove, inovacije i prilike koje oblikuju budućnost industrije.

Zašto su konferencije važne za ecommerce i digitalnu industriju?

  1. Umrežavanje i saradnja
    Konferencije okupljaju stručnjake iz različitih sektora, uključujući ecommerce, digitalni marketing, tehnologiju i finansije. Prisustvo na ovim događajima omogućava razmenu znanja i stvaranje kontakata koji mogu dovesti do novih projekata i saradnji.
  2. Uvid u globalne trendove
    Mnogi od ovih događaja uključuju predavače svetskog kalibra, što omogućava lokalnim stručnjacima da uče o najnovijim tehnologijama i strategijama koje transformišu globalnu industriju.
  3. Praktične smernice
    Sesije i radionice na konferencijama pružaju praktične savete o temama kao što su optimizacija konverzija, veštačka inteligencija, upravljanje podacima i drugi ključni aspekti modernog poslovanja.

Šta možemo očekivati od konferencija u 2025. godini?

  1. Fokus na veštačku inteligenciju i automatizaciju
    Veštačka inteligencija postaje centralna tema u ecommerce industriji. Očekuje se da će mnogi događaji staviti akcenat na alate i strategije koje koriste AI za personalizaciju i optimizaciju korisničkog iskustva.
  2. Održivost u e-trgovini
    Održivost i ekološki aspekti poslovanja postaju sve značajniji. Konferencije će verovatno uključiti diskusije o tome kako ecommerce može doprineti smanjenju otpada i ekološkom poslovanju.
  3. Regionalna saradnja
    Balkan i jugoistočna Evropa imaju ogroman potencijal za saradnju, a konferencije su idealne platforme za istraživanje zajedničkih projekata.

 

Konferencije 2025.

 

Jan


Feb


Mart

 

April

 

Maj

  • 12–14.05.2025. PODIM, Maribor, SLO – podim.org

  • 14.05.2025. Bizit, Beograd, SRB – bizit.rs
  • 21.05.2025. Digital Day by IAB, Beograd, SRB – digitalday.rs

  • 23.05.2025. 4th Finticipate Forum, Beograd, SRB – finticipate.com

  • 26–27.05.2025. GPeC Summit, Bukurešt, ROM – gpec.ro

  • 27–29.05.2025. Unlock Rab, Rab, HR – unlock-rab.com

  • 29–31.05.2025. NOVO: ECDM & RetailTech Expo SE Europe, Atina, GR – ecdmexpo.com

Jun

Jul

Avgust

  • Trenutno nema dostupnih informacija o konferencijama planiranim za avgust 2025.

 

Septembar

  • 10-12.09.2025. Jesenji Vivaldi forum, SRB – vivaldiforum.com
  • 18-21.09.2025. Weekend Media Festival, Rovinj, CRO – weekend.hr
  • 18-21.09.2025. Digital Labin Conference, CRO – digital-labin.com
  • Očekujemo datum za 2025. – Digital conference, Beograd (Color press), SRB

Oktobar

 

Novembar

 

Decembar

 

Zaključak

Prisustvo na konferencijama nije samo prilika za sticanje znanja, već i za povezivanje sa liderima industrije i identifikaciju novih poslovnih mogućnosti. Lista događaja za 2025. godinu pruža jasan pregled ključnih prilika za umrežavanje i učenje, a svaka konferencija donosi jedinstvenu vrednost.

Ako ste deo ecommerce ili digitalne industrije, ovo je vaša prilika da ostanete ispred konkurencije i budete deo promena koje oblikuju budućnost. Vidimo se na nekoj od konferencija!

Ukoliko znate za konferenciju koja nije na ovoj listi, a smatrate da bi trebalo da bude uključena, pišite nam – rado ćemo ažurirati i obogatiti ovu listu zajedničkim doprinosom!