Digital Commerce Summit 2022, Ljubljana

Digital Commerce Sumit, Slovenia

Digital Commerce Summit, jedinstveni regionalni skup e-trgovine održaće se u Ljubljani krajem marta.

Digitalizaciji trgovine nema granica. Kupci su suočeni sa neograničenim izborom i postoji inflacija njihovih potreba. Ovo je naš hrabri novi svet, gde su informacije roba, a tehnologija svuda. Sve ovo predstavlja izazov bez granica.

Digitalna trgovina je napredovala beležeći konstantan dvocifreni rast u poslednjih 20 godina.

Ključni izazovi su bili postavljanje novih pristupa fokusiranih na kupca, implementacija upravljanja zasnovanog na podacima i korišćenje tehnoloških novina. Tržište je bilo veoma poremećeno globalnom pandemijom, koja je primorala organizacije da razumeju digitalne poslovne modele, upravljanje platformama, napredne tehnologije, društvenu i digitalnu trgovinu.

Samit će okupiti celokupan trgovinski ekosistem i podeliti najbolje prakse uz priliku da se ubrzaju lokalni, regionalni i globalni izazovi. Pokrićemo važne teme iz e-trgovine, m-trgovine, s-trgovine i q-trgovine sa fokusom na sve prateće usluge i tehnologiju.

Digital Commerce Samit će ugostiti vrhunske lokalne i međunarodno priznate govornike sa lokalnim, regionalnim i globalnim perspektivama, kako bi podelili svoju inspiraciju, najbolju praksu, naporan rad i iskustvo sa onima koji žele da pokrenu trgovinu. Imaćete priliku da upoznate predstavnike kompanija kao što su Last Mile Ekperts / Amazon, Google, BCG, DHL, Segmentifi, Nosto / Searchnode, Guericom, Meta / Httpool, Hunch, thinkTribe, Leanpai, Alkemi i Glovo.

Marek Rozicki, izvršni partner Last Mile Experts, bivši potpredsednik Amazon Logistics Europe, podeliće svoje bogato iskustvo predavanjem „E-commerce Last Mile Vision 2022“. Više o „Izgradnji buduće tehnološke platforme za izvrsnost e-trgovine“ predstaviće Petera Burggraaffa, partnera i direktora, Digital & Technologi in Retail, Boston Consulting Group. Migel M. Avalos, šef B2B marketinga proizvoda u Google-u za region EMEA, predstaviće svoje stavove o „Stanju maloprodaje 2022.“.

Vrhunac događaja biće okrugli sto sa menadžerima koji svakodnevno oblikuju novu realnost e-trgovine u regionu. Darko Dujič ugostiće tri top menadžera, suvlasnike najvažnijih projekata u regionu Jadrana. Direktor najveće onlajn pijace u regionu, Mimovrste / Mall, suosnivač najbrže rastuće onlajn pijace Bazzar, i top menadžer najvećeg novog projekta onlajn pijace u regionu, Ananas, razgovaraće o „Rast tržišta: da li je dominantan oblik digitalne trgovine koji će transformisati maloprodaju?

Pridružite nam se i slušajte pomenute stručnjake uživo ili onlajn

Digital Commerce Summit ima za cilj da poveže profesionalce za digitalnu, maloprodajnu i e-trgovinu, uključujući i partnere u digitalnom ekosistemu, od logistike do plaćanja, od pakovanja do performansi, od uticajnih ljudi na društvenim medijima do AI i dobavljača rešenja za inteligenciju.

Savladajte digitalizaciju prodajnih usluga i osvojite onlajn kanale prodaje. Prihvatite izazov gde granice tehnologije i tržišta više ne postoje.

Više o konferenciji, programu i registraciji na digitalcommercesummit.eu.