Posle kratke (praznične) pauze, vraćamo se našem omiljenom serijalu E-Commerce za početnike.
Već duži niz godina digitalno oglašavanje je prosto nezamislivo bez oglašavanja na društvenim mrežama. A pored iskustva i konstantnog testiranja, postoje i pojedine funkcionalnosti koje vam mogu značajno pomoći i unaprediti rezultate.
U 18. času naše male E-Commerce škole, možete saznati šta je META Pixel (ex FACEBOOK pixel), zašto vam je isti potreban, kao i na koji način vam može pomoći da povećate prodaju.
Da li su čaj ili kafa spremna? Ok, možemo da počnemo.
Šta je META Pixel?
META piksel (*eng. Pixel) predstavlja kod koji postavljate na svakoj stranici vašeg sajta. Ukratko, isti predstavlja vezu između posetioca i njihovog naloga na Facebook društvenoj mreži, ukoliko ga poseduju naravno, a koja omogućava da još kvalitetnije retargetirate vaše posetioce putem remarketing opcije.
Pomoću Pixel koda, Facebook prikuplja podatke o vašim posetiocima, pomaže vam da pratite konverzije na vašem sajtu, ali i da optimizujete oglasne kampanje i da kreirate ciljane audience grupe za oglašavanje.
Zašto treba da instalirate META Pixel?
Meta Pixel vam daje veoma važne podatke o vašim posetiocima, koje možete da iskoristite da unapredite same oglase, ali i njihovo targetiranje. Drugim rečima, pomoću Facebook Pixel-a, vaš oglas će videti populacija koja ima najveću verovatnoću da kreira konverziju sa vašim brendom.
Ok, jasno je da je Facebook Pixel povezan sa oglašavanjem. Ali, čak iako se trenutno ne oglašavate, predlažem da instalirate Facebook Pixel jer će isti odmah početi da prikuplja informacije o vašim posetiocima, pa samim tim kada budete odlučili da krenete sa oglašavanjem bićete spremni.
Koje su prednosti META Pixel-a?
Izdvajamo vam nekoliko funckionalnosti, koje možete da “osetite” i testirate kada instalirate Facebook Pixel.
- Optimizujte Meta oglase prema konverzijama;
- Koristite Meta conversion tracking;
- Kreirajte audience grupe sa posetiocima vašeg sajta;
- Kreirajte dinamičke oglase.
Kreirana lista nije navedena prema kvalitetu funkcionalnosti, već su nasumično nabrojane pojedine korisne funkcionalnosti, koje možete da testirate nakon što instalirate Meta Pixel-a.
Zaključak autora
Činjenica je da se na društvenoj mreži Facebook možete oglašavati i bez Meta Pixel-a, ali rezultat može biti mnogo bolji ukoliko imate isti instaliran na vašem sajtu. Ono što svakako treba da znate, jeste da Meta Pixel nije uslov da bi ste se oglašavali preko ove društvene mreže.
Funkcionalnost kao što je Meta Pixel vam može pomoći da uredno pratite online konverzije, kao i da izračunate vaš ROAS. Online zaista postoji veliki broj alata i funkcionalnosti, koje će vam oduzeti vreme, a neće vam dati ništa zauzvrat. Facebook Pixel nije jedan od tih funkcionalnosti i predlažem vam da ga, ukoliko već niste, instalirate.
Instalaciju Meta Pixel-a možete uraditi sami, ali možete i da sačekate naš sleći tekst u kome ćemo istu proći korak po korak zajedno.