Black Friday je jedan od svetskih prodajnih “praznika”, koji kod nas i dalje privlači (negativnu) pažnju.
Da li je Crni petak ili Black Friday? Kakve veze Crni petak ima sa Srbijom ili pravoslavnom verom? Domaća publika ima sijaset pitanja, koja su zaista legitimna. Postavlja se pitanje dokle kreativnost sme da ide i prati svetske trendove?
Bilo kako bilo, činjenica je da ovaj dan privlači ogromnu pažnju kupaca i, kao takav, ne bi smeo da bude propušten, bilo da ste kupac ili prodavac.
Zbog toga, čitav jedan modul predavanja na E-Commerce akademiji će biti posvećen Black Friday kampanji, u okviru koga ćete dobiti odgovore kako se pripremiti za ovaj izuzetno važan prodajni datum, kao i na šta je sve potrebno obratiti pažnju.
Pozivamo vas da postanete članovi E-Commerce Asocijacije Srbije i pratite predavanja.
Predavanja
Na Black Friday predavanjima imaćete priliku da čujete koji su to segmenti na koje je potrebno da obratite pažnju pre i u toku same kampanje, sa ciljem da smanjite količinu (negativnih) iznenađenja.
Zagovornik sam ideje da se kampanje rade sistematski i planski, ali iste je moguće izneti i adhoc, ukoliko znate šta radite.
- Strategija;
- Taktika i target oglašavanja;
- Landing strane;
- Segmentacija;
- Tehnička stabilnost;
- Ograničenja.
Spisak predavača i teme:
Velika prednost jeste u tome što ćete imati priliku da slušate više predavača na ovu temu, kako bi sa različitih strana, kako profesionalno tako i iskustveno, na najkvalitetniji način obradili ovu temu.
- Kampanja & Sales – Marko Ilić;
- Priprema logistike za Black Friday – Ivan Tanasković;
- Priprema e-prodavnice za Black Friday – Boško Radan;
- Priprema servera za Black Friday – Aleksandar Milosavljević;
- Kako inovirati online prodaju tokom Black Friday-a – Ivan Kadić.
Zaključak autora:
Sa cijem da se pripremite za kampanju bez iznenađenja i napravite najbolji mogući rezultat, ekipa stručnjaka iz E-Commerce Asocijacije Srbije vam je pripremila set predavanja na temu Black Friday-a.
Iskoristite sve prednosti online prodaje, ali mislite i na rizike i ograničenja, sa ciljem da vašim kupcima pružite besprekorno iskustvo kupovine.
Vidimo se na predavanjima!